Nytt år, nya möjligheter…

Vi går mot ljusare tider

Så var det gamla året avklarat och lagt till handlingarna. Framför oss väntar ett helt nytt och spännande år, 2013. Visst är det en härlig känsla att sitta där med sin nya almanacka, alla oskrivna blad som bara väntar på att bli fyllda. Nya möjligheter, nya utmaningar.

Jag brukar envist försöka undvika nyårslöften men känner att på senare år ”mognat” lite och inför i år har jag lovat mig själv att ta det lite lugnare (eller så är det kanske bara den annalkande ålderdomen som gör sig påmind..?). Hursomhelst, ett löfte är därför att försöka jobba 8-17 må-fred,  ta fikaraster och luncher längre än en kvart.

Jag gillar ju utmaningar också, så ett annat nyårslöfte blir i år att delta i Jessicas utmaningen om minst 183 motionspass under 2013 http://skapica.se/183-motionspass-2013/ Första passet infriades redan idag, 1 timmes härlig och lätt svettig promenad i något som närmast får betecknas som vårväder =)

Måsågot
Ann

nyar12

One thought on “Nytt år, nya möjligheter…

  1. Bra jobbat, Ann! Jag kommer att göra mitt första motionspass ikväll då vi ju har NyVana ikväll. Om det blir jogging eller promenad, 5 kilometer eller 8 är ännu oklart, men ATT det blir kan jag garantera. Ett bra sätt att inleda det nya året. Kram och god fortsättning! 🙂

Kommentera

